• Місто
    • Історія Лебедина
      • Почесні громадяни міста
      • Людина року
        • Підсумки конкурсу “Людина року – 2013”
        • Підсумки конкурсу “Людина року – 2014”
        • Підсумки конкурсу “Людина року – 2015”
      • Голодомор 1932-1933 рр.
      • Стіна пам’яті (герої АТО)
      • Герої Лебедина
      • Світова війна на Лебединщині
      • Міста-партнери
    • Символіка
    • ­ Статут
    • Музеї
    • Пам’ятники
    • ­ Туризм
    • Мапа міста
    • ВИБОРИ
  • Влада
    • Міський голова
    • Керівництво
    • Структура
    • Виконавчий комітет
    • Міська рада
      • Регламент
      • Секретар міської ради
      • Депутати
        • Графік прийому громадян депутатами
        • Постійні депутатські комісії
        • Фракції
      • Облік відвідування сесії
      • План роботи міської ради
    • Контакти
  • Документи
  • Приймальня
    • Публічна інформація
    • Адміністративні послуги
    • Звернення громадян
      • Статистичні дані про звернення громадян
      • Нормативна база
      • Актуальні питання
    • Електронні петиції
    • Графік прийому
    • Консультації з громадськістю
      • Перейменування вулиць, провулків, тупиків і площ у місті Лебедині:
    • Протидія корупції
    • Правова інформація
    • Очищення влади
    • Вакансії
  • Довідкова
    • Актуальна інформація
      • Пенсійний фонд
      • Сумська ОДПІ
      • Управління юстиції
      • Фінансова інспекція
      • Держреєстр виборців
    • Культура і мистецтво
    • Освіта
    • Спорт
    • Протидія домашньому насильству
    • Соціальний захист
    • Цивільний захист
    • Військовий облік
    • Містобудування та архітектура
    • Громадська рада
    • Житлово-комунальне господарство
    • Тарифи на ЖК послуги
  • Електронні звернення
  • Економіка
    • Інвестору
    • Підприємництво
    • Стратегія
    • Тендери
    • Статистика
    • Промисловість
    • Захист прав споживачів
    • Торгівля
    • Транспорт
    • Генеральний план
    • Громадський бюджет
  • Місто
    • Історія Лебедина
      • Почесні громадяни міста
      • Людина року
        • Підсумки конкурсу “Людина року – 2013”
        • Підсумки конкурсу “Людина року – 2014”
        • Підсумки конкурсу “Людина року – 2015”
      • Голодомор 1932-1933 рр.
      • Стіна пам’яті (герої АТО)
      • Герої Лебедина
      • Світова війна на Лебединщині
      • Міста-партнери
    • Символіка
    • ­ Статут
    • Музеї
    • Пам’ятники
    • ­ Туризм
    • Мапа міста
    • ВИБОРИ
  • Влада
    • Міський голова
    • Керівництво
    • Структура
    • Виконавчий комітет
    • Міська рада
      • Регламент
      • Секретар міської ради
      • Депутати
        • Графік прийому громадян депутатами
        • Постійні депутатські комісії
        • Фракції
      • Облік відвідування сесії
      • План роботи міської ради
    • Контакти
  • Документи
  • Приймальня
    • Публічна інформація
    • Адміністративні послуги
    • Звернення громадян
      • Статистичні дані про звернення громадян
      • Нормативна база
      • Актуальні питання
    • Електронні петиції
    • Графік прийому
    • Консультації з громадськістю
      • Перейменування вулиць, провулків, тупиків і площ у місті Лебедині:
    • Протидія корупції
    • Правова інформація
    • Очищення влади
    • Вакансії
  • Довідкова
    • Актуальна інформація
      • Пенсійний фонд
      • Сумська ОДПІ
      • Управління юстиції
      • Фінансова інспекція
      • Держреєстр виборців
    • Культура і мистецтво
    • Освіта
    • Спорт
    • Протидія домашньому насильству
    • Соціальний захист
    • Цивільний захист
    • Військовий облік
    • Містобудування та архітектура
    • Громадська рада
    • Житлово-комунальне господарство
    • Тарифи на ЖК послуги
  • Електронні звернення
  • Економіка
    • Інвестору
    • Підприємництво
    • Стратегія
    • Тендери
    • Статистика
    • Промисловість
    • Захист прав споживачів
    • Торгівля
    • Транспорт
    • Генеральний план
    • Громадський бюджет

Адміністративні послуги

Перегляд: Головна / Приймальня / Адміністративні послуги

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ в м. ЛЕБЕДИНІ
Адреса: 42200, м. Лебедин, вул. Пушкіна, 11
e-mail:

Начальник відділу з організації діяльності Центру надання адміністративних послуг – Мішеніна Олена Петрівна – тел. 2-19-26
Адміністратори – тел. 2-19-26

Режим роботи Центру:

РОБОЧИЙ ДЕНЬ

З 08:00 до 17:15

Понеділок та середа

З 08:00 до 17:15

Вівторок та четвер

З 08:00 до 16:00

П’ятниця

Вихідні дні

Субота, Неділя

Відтепер мешканці м. Лебедина можуть отримати адміністративну послугу «Видача дозволу на видалення зелених насаджень» в електронному вигляді без черг

Виконавчий комітет Лебединської міської ради приєднався до системи електронного врядування IGOV. З метою ефективного надання адміністративних послуг, покращення сервісу обслуговування громадян, орган місцевого самоврядування впроваджує електронну послугу «Видача дозволу на видалення зелених насаджень». Відтепер за допомогою порталу державних послуг IGOV громадянам не треба відвідувати центр надання адміністративних послуг. Все що потрібно це скористатися новим зручним та доступним сервісом.

Тож запрошуємо громадян долучитися до електронного сервісу «Видача дозволу на видалення зелених насаджень». Сервіс доступний з офіційного веб-сайту Лебединської міської ради (lebedyn.com.ua), перейшовши за посиланням https://igov.org.ua/service/1381/general та безпосередньо на порталі https://igov.org.ua., зайшовши в розділ Нерухоме майно та вибравши відповідну послугу.

Після того, користувачу необхідно буде авторизуватися за допомогою БанкАйДи, або за допомогою електронного цифрового підпису. Потім заповнити всі обов’язкові поля (зазначивши власну електронну пошту) та завантаживши необхідні документи. Всі повідомлення по послузі будуть надходити на електронну пошту користувача. Кінцевий результат даної послуги можна буде отримати в електронному вигляді на свою електронну пошту, або забрати паперовий оригінал в центрі надання адміністративних послуг.

Шановні суб’єкти звернень!

7 жовтня 2012 р. набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги», який передбачає надання адміністративних послуг суб’єктам господарювання виключно через «Центр надання адміністративних послуг».

Пунктом 7 статті 20 Закону передбачено припинення надання адміністративних послуг підприємствами, установами та організаціями з 1 січня 2013 року.

Також наголошуємо, що адміністративні послуги (у тому числі консультативного та інформаційного характеру) надаються підприємствами, що залучені на законних підставах до надання платних послуг виключно на конкурентній та добровільній основі.

Про порушення прав суб’єктів господарювання по фактам незаконного нав’язування адміністративної послуги через конкретні підприємства просимо повідомляти за телефоном 2-19-26, яка діє в Центрі надання адміністративних послуг у м. Лебедині з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця – з 8.00 до 16.00.

РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛЕБЕДИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Адреса: 42200, м. Лебедин, вул. Героїв Майдану, 29

Начальник відділу – Філоненко Олег Миколайович – тел. 2-25-63

Державні реєстратори відділу – тел. 2-25-63.

Реєстраційний відділ виконавчого комітету Лебединської міської ради є структурним підрозділом виконавчого комітету Лебединської міської ради та реалізує повноваження покладені на органи місцевого самоврядування у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, надання відомостей з Державного земельного кадастру, реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання чи перебування осіб.

РОБОЧИЙ ДЕНЬ

З 08:00 до 17:15

Понеділок-четвер 

З 08:00 до 16:00

П’ятниця

Обідня перерва

З 12:00 до 13:00

Вихідні дні

Субота, Неділя

РЕЄСТР АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
(за категоріями)

0711 0706 0707
.
0718 0708 0710
.
0714 0712 1392
.
0717 0709 0720

Документи

Icon
Перелік адміністративних послуг, що надаються Лебединським центром надання адміністративних послуг 130.50 KB
Download
.

Icon
Розпорядження КМУ "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг" № 523-р від 16.05.2014 р. 107.00 KB
Download
.

Icon
Електронні сервіси, запроваджені Мін’юстом 2.10 MB
Download
.

Icon
Міністерство юстиції України - 5 простих кроків для отримання документів онлайн 1.65 MB
Download

Подати петицію

Відкритий бюджет